Reklamasjon ved eventuelle skader

Reklamasjonsfristen overfor utbygger, Skanska, gikk ut 1. januar 2014.
Hvis du oppdager skader på inventar i leiligheten er det i utgangspunktet best å henvende seg til firmaene som har installert utstyret i leilighetene. Du finner firma-ID til aktuelt utstyr i Boligpermen vedlagt under «Praktisk informasjon» under denne nettsiden, evt. i utleverte CD i fysisk Boligperm ved overtakelse av leiligheten.
Bruk uansett autoriserte firmaer for El-arbeid og rørlegger slik at forsikringen din fortsatt blir gjeldende.
Når det gjelder strukturelle skader på bygningskomponenter, som dører, vinduer, vegger, El- og  røranlegg i/utenfor innerveggene til leiligheten kan forsikringen til boligselskapet bli gjeldende, så sant skaden ikke er selvforskyldt.
Frydenberg2Brl. er forsikret i If via Obos.
Ved eventuelle skader skal disse meldes og avklares med:
Til:  : forsikring@obos.no  ( tlf. 22 86 83 98 )
Telefon 02333, og alltid med info/kopi til Styret.
Forsikringsavdelingen til Obos vil deretter ta kontakt med If-forsikring via: e-post: skadeserviceeiendom@if.no
Innen din egen leilighet er det din egen innboforsikring som gjelder.
 

Comments are closed.